DIRECT CONTACT

020 – 555 5961

Stel je vraag

App je vraag

Zoek op school

Wijklocaties
Chat direct online

Functioneel beheerder

Kom jij ons versterken voor 16-24 uur per week?

 

Wat ga je doen?

De functioneel beheerder wordt verantwoordelijk voor:

  • het maken van een verbeterslag op het  optimaal functioneren van AFAS voor het OKT.
  • het ophalen van wensen van gebruikers en organisatie en het concreet aanleveren bij de leveranciers.
  • het coördineren van wijzigingen naar de techniek vanuit verschillende gebruikersgroepen.
  • het beoordelen van het technische voorstel en testen of de techniek correct is doorgevoerd en het systeem versterkt.
  • zicht hebben op nieuwe functionaliteiten in AFAS, zodat we als organisatie OKT hier ook gebruik van kunnen maken.

 

Het betreft een nieuwe functie, die vooralsnog een tijdelijke is voor de duur van een half jaar, 16-24 uur per week. Het doel is om een verbeterslag te maken op het functioneren van AFAS voor het OKT en gericht inzicht te krijgen welke ondersteuning er op langere termijn nodig is om AFAS optimaal te laten functioneren in onze organisatie.

 

Wie ben jij?

Je bent zelfstandig en werkt oplossingsgericht. Je bent analytisch sterk, werkt accuraat en initiatiefrijk. Je bent stressbestendig en kan goed omgaan met verschillende belangen. Jij voelt je helemaal thuis in de rol van consultant, weet de vertaalslag te maken van de wensen van gebruikers naar het systeem AFAS en andersom, en bent communicatief zeer vaardig. Je vindt het leuk om deze nieuwe functie vorm te geven binnen een organisatie die nog volop in ontwikkeling is.

Om deze rol succesvol te kunnen uitvoeren heb je een relevante opleiding afgerond op minimaal HBO niveau, bijvoorbeeld informatiemanagement, organisatiemanagement of bestuurlijke informatica. Daarnaast heb je minimaal twee à drie jaar werkervaring. Bij voorkeur heb je ervaring in werken in de publieke sector.

 

Verder zijn wij op zoek naar:

  • iemand die goed uit de voeten kan met het denken en verbeelden in processen;
  • kennis en ervaring met het vakgebied functioneel beheer (BISL);
  • kennis van ICT processen en methodieken;
  • kennis en ervaring met een (cliënten) dossiersysteem;
  • kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) (pré)
  • ervaring met het opstellen van functionele specificaties, processen en procedures;
  • ervaring met het opstellen en uitvoeren van gebruikersacceptatietesten.

 

Wie zijn wij?

Ouder- en Kindteams Amsterdam – bestaande uit 22 wijkteams, VO-team, een MBO jeugdteam en een ondersteunend team- is verantwoordelijk voor de uitvoering van preventieve publieke gezondheidszorg (basispakket jeugdgezondheidszorg), preventie, opvoed- en opgroeiondersteuning en jeugdhulp.

 

  • Ons motto is: we doen wat nodig is, soms over de grenzen van het eigen werk heen.
  • Onze kernwaarden zijn: laagdrempelig, aansluiten en versterken.
  • We zijn een platte organisatie met een informele cultuur met veel ruimte voor autonomie en ontwikkeling.

 

We willen een organisatie zijn waarin iedereen zich welkom en thuis voelt. Hoe inclusiever we zijn, hoe beter we kunnen aansluiten bij alle kinderen en gezinnen in Amsterdam. We streven daarom naar een personeelsbestand met een mooie mix van achtergronden en perspectieven, als een goede afspiegeling van de superdiverse stad Amsterdam.

 

Wij bieden jou
De functie van 16-24 uur per week die is ingedeeld in schaal 9 van de CAO Jeugdzorg (€2603 – €3888 euro bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek). Het aantal uur is afhankelijk van jouw voorkeur. Je start met een tijdelijk contract (7 maanden) met een mogelijkheid tot verlenging. We staan ook open voor een nieuwe collega die graag op ZZP-basis bij ons wil komen werken.

 

Kom je bij ons dienst? Naast een eindejaarsuitkering, vakantiegeld en 200 uur verlof (obv 36 uur), ontvang je een goede pensioenvoorziening, een prima reiskostenvergoeding en een tegemoetkoming in de premie zorgverzekering. Je krijgt de beschikking over een laptop en een telefoon. Verder krijgt elke medewerker een individueel leerbudget ter beschikking. Daarnaast organiseren we, zowel binnen de teams als organisatie breed allerlei leuke en interessante activiteiten, van uitjes tot personeelsfeesten, trainingen en jaarlijkse inspiratiedagen om je verder te ontwikkelen.

 

Interesse?
Graag ontvangen wij dan jouw CV en motivatie uiterlijk 28 februari 2021. Je kunt deze mailen naar vacature@oktamsterdam.nl onder vermelding van “Functioneel beheerder” .
De eerste ronde vindt plaats op donderdag 4 maart, de tweede ronde op donderdag 11 maart.

Het inwinnen van referenties en het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) behoren tot onze standaard selectieprocedures.

 

Wil je eerst nog meer weten? Neem contact op met Marc (informatiemanager) via 06-40499514.