We doen elke dag ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Maar soms gebeurt er iets waar je niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk om daarvan te leren. Wij horen graag wat wij beter kunnen doen!
Ben je niet tevreden over de hulp die je kreeg tijdens gesprekken over opvoeden en opgroeien? Of over de manier waarop de samenwerking is verlopen? Praat dan eerst met de medewerker. Komen jullie er samen niet uit, vraag dan om een gesprek met zijn of haar manager.
Heb je een klacht over Ouder- en Kindteams Amsterdam? Laat het ons weten.
We nemen klachten serieus en denken graag met je mee over een oplossing.
Je kunt je klacht melden via klacht@oktamsterdam.nl.
Een klachtfunctionaris neemt dan contact met je op om samen te kijken wat een passende vervolgstap is. Je hoeft dit niet alleen te doen — we helpen je graag.
In sommige gevallen kun je ook terecht bij een externe klachtencommissie.
De klachtenregeling van de Externe klachtencommissie vind je hier.
Hulp bij indienen klacht
Vind je het lastig om een klacht in te dienen en wil je daar hulp bij? Dan kan je contact opnemen met JeugdStem – Vertrouwenspersonen in de jeugdhulp. Zij zijn onafhankelijk en staan los van Stichting Ouder- en Kindteams Amsterdam en helpen je graag verder. Kijk op de website, stuur een mail of bel naar 088-5551000
Ik ben tevreden!
Ben je goed geholpen of heb je een vraag? Ook dat horen wij graag. Stuur je ons een berichtje?