direct contact

Tip of klacht over jeugdhulp

We doen elke dag ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Maar soms gebeurt er iets waar je niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk om daarvan te leren. Wij horen graag wat wij beter kunnen doen! 

 

Ben je niet tevreden over de hulp die je kreeg tijdens gesprekken over opvoeden en opgroeien? Of over de manier waarop de samenwerking is verlopen? Praat dan eerst met de medewerker. Komen jullie er samen niet uit, vraag dan om een gesprek met zijn of haar teamleider. 

 

Een klacht indienen over Ouder- en Kindteams

Je kan je klacht ook per e-mail melden bij de klachtondersteuner. Jullie kunnen dan samen kijken hoe je het best verder kan. Ook is er de mogelijkheid een klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. In onze klachtenregeling lees je over de verschillende mogelijkheden en stappen. Je kan altijd meer informatie opvragen. 

stuur een mail

 

Hulp bij indienen klacht 
Vind je het lastig om een klacht in te dienen en wil je daar hulp bij? Dan kan je contact opnemen met de vertrouwenspersonen van het AKJ – Vertrouwenspersonen in de jeugdhulp. Zij zijn onafhankelijk en staan los van Stichting Ouder- en Kindteams Amsterdam en helpen je graag verder. Kijk op de website, stuur een mail of bel naar 088-5551000 

naar de website

 

Ik ben tevreden! 
Ben je goed geholpen of heb je een vraag? Ook dat horen wij graag. Stuur je ons een berichtje