direct contact

Ben je goed geholpen? Heb je een klacht of een tip? 

We doen elke dag ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Maar soms gebeurt er iets waar je niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk om daarvan te leren. Tips zijn ook welkom zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Lees meer hoe je je tip of klacht kunt indienen.  

 

Ouder- en Kindteams Amsterdam bestaat uit meerdere .organisaties. Dit is goed om te weten, zodat je klacht bij de juiste organisaties terecht komt.  

 

Tips of klachten over jeugdhulp 

Stichting Ouder- en Kindteams richt zich vooral op jeugdhulp en ondersteunen bij opvoeden. Ben je niet tevreden over de hulp die je kreeg van de jeugdpsycholoog of de ouder- en kindadviseur? Of heb je algemene klachten,  bijvoorbeeld over de manier waarop de samenwerking is verlopen? Kijk dan hier hoe je een klacht of tip aan Stichting Ouder- en Kindteams kunt sturen. 

 

Tips of klachten over jeugdgezondheidszorg 

Jeugdgezondheidszorg (JGZ) richt zich met name op de gezondheid en ontwikkeling van je kind. Vroeger heette dit het consultatiebureau. Onze artsen en verpleegkundigen geven ook vaccinaties. Heb je een tip of klacht over de dienstverlening onze jeugdverpleegkundige of jeugdarts? Of klachten of tips om onze dienstverlening te kunnen verbeteren? Ga na of je kind bij SAG Jeugdgezondheidszorg of bij de GGD is aangesloten.

 
Meer informatie  
Een klacht over de gezondheidszorg kan gaan over een fout in de medische behandeling, maar ook over afspraken die niet nagekomen worden. De regels voor de behandeling van klachten staan in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Meer informatie over deze wet vindt u terug op de website van de Rijksoverheid